ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek
A következő feltételek vonatkoznak a jelen www.panda-online.hu weboldalon keresztül a Telnetwork Magyarország Kft. (székhely és egyben központi ügyintézés és központi ügyfélszolgálat helye: 1032 Budapest, Zápor utca 53., Fővárosi Törvényszék által 01-09-951773 számon nyilvántartott, adószám: 23075621-2-41, tel.: 06-1-273-0393, www.telnetwork.hu, e-mail cím: info@telnetwork.hu, a továbbiakban: TELNETWORK) által fogyasztók számára értékesített minden termékre és szolgáltatásra. Az „Ön” vagy „Öné” arra az egyénre utal, aki rendelést adott le a Termékek megvásárlására a fenti weboldalon keresztül. A Termékek kizárólag elektronikus úton rendelhetők meg a jelen www.panda-online.hu oldalon.
Kérjük, gondosan olvassa el jelen Általános Szerződési Feltételeket. A weboldalon való rendelésfeladással Ön elfogadja a jelen szerződést, az itt leírt feltételekkel. Jelen szerződés nem érinti azon jogait és jogosultságait, amelyek Önt fogyasztóként megilletik. Jelen szerződési feltételek kizárólag Magyarország területén történő értékesítésre irányadóak! Jelen szerződés semmilyen magatartási kódexre nem tartalmaz utalást.
A jelen szerződés a 45/2014. (II.26.) a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló Kormányrendelet szerint Távollévők között létrejött szerződésnek minősül, amely szerződésre a magyar jog irányadó, a szerződés nyelve magyar nyelv.
1. Megrendelés és fizetési módok
1.1. Az panda-online.hu oldalon az Panda Security biztonságtechnikai szoftvereinek letöltéséhez és használatához szükséges licencjogokat lehet vásárolni, legalább egy számítógépre, legalább egy év időtartamra (12 hónapra). A vásárláshoz nem szükséges regisztráció. A honlapon szereplő termékek elektronikus licenszek, azaz nem rendelkeznek dobozzal, illetve telepítő CD-vel, hanem a felhasználó e-mail-ben kapja meg a használathoz szükséges kódokat és a telepítőkészletek letöltési linkjét.
A vásárlás a www.panda-online.hu oldalon történik. Amennyiben most vásárol először Panda Security terméket, az „új előfizetés” jelzővel ellátott termékek közül tudja kiválasztani a megrendelni kívánt terméket. Ha lejáró Panda Security licencét szeretné megújítani, akkor a  „Lejáró előfizetés hosszabbítása” menüpontra szükséges kattintani. Ha más termékre szeretne áttérni, ill. ha a védeni kívánt számítógépeinek számát szeretné növelni a licencidőszak alatt, ezekben az esetekben kérjük először hívja ügyfélszolgálatunkat. A védeni kívánt számítógépek számának csökkentésére a licencidőszak alatt nincs lehetőség, csak a lejáró licenc hosszabbításakor kérhető a csökkentés. A védeni kívánt számítógépek számának változása miatt előfordulhat, hogy változik a licenc típusa.
1.2. Fizetési módok: A www.panda-online.hu oldalon előre történő átutalásra és készpénzes fizetésre van lehetőség. Előre történő utalás esetén a megrendelést követően díjbekérőt küldünk a megrendelés során megadott e-mail címre. Készpénzes fizetés esetén üzletünkben, munkaidőben van lehetőség a vételár kiegyenlítésére. Üzletünkben VISA, VISA Electon, Maestro és MasterCard bankkártyával is fizethet.
Kedvezményes termék vásárlása esetén a megrendelés teljesítése előtt kollégáink ellenőrzik a jogosultságot.
A fizetést követően 5 munkanapon belül elküldjük Önnek e-mailben az ún. elektronikus licencet, amely a megrendelt termék használatához szükséges kódokat, telepítési útmutatót és a termék leírását tartalmazza. A licenc a kiküldéskor már működik, használható vele a szoftver. Számlánkat postai úton küldjünk a megrendeléskor megadott postázási címre. A számlát a licenc kiküldését követő 15 munkanapon belül állítjuk ki, és legkésőbb a kiállítást követő munkanapon postázzuk.
Számlánk minden esetben a megrendelésben megadott ún. Végfelhasználó nevére kerül kiállításra. Fontos tudni, hogy kedvezmény érvényesítése esetén a kedvezményre jogosult nevére tudjuk csak kiállítani a licencet, és így a számlát is (pl. diákkedvezmény esetén a diák lesz a licenctulajdonos, és az ő nevére fog szólni a számla is).
Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el az panda-online.hu ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át az panda-online.hu biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantáljuk az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)

1.5. Megrendelésének feladása után az Ön által megadott e-mail címre egy elektronikus üzenetet küldünk, mely rögzíti megrendelésének adatait. Amennyiben a megrendelés megerősítése elmarad, megrendelése nem kerül rögzítésre a rendszerünkben.
Megrendelését a feladástól számítva 2 munkanapon belül, e-mailben igazoljuk vissza, a termék árát jogunkban áll ebben az e-mailben módosítani a korábban, az automata által számított árhoz képest. Ilyen esetben előzőleg felvesszük Önnel a kapcsolatot a megrendeléskor megadott elérhetőségei egyikén, és egyeztetjük Önnel az új árat, melyet lehetősége van elfogadni vagy elutasítani, utóbbi esetben megrendelését visszavonni.
A TELNETWORK a fenti, elektronikus úton kötött szerződése írásban kötött szerződésnek minősül, melyet a TELNETWORK iktat, valamint egy példányt irattároz is a visszakereshetőség érdekében.
1.6. Bármely, megrendeléssel kapcsolatos egyéb kérdései esetén a TELNETWORK munkatársai szívesen rendelkezésére állnak az info@telnetwork.hu címen, és a +36-1-273-0393-as telefonszámon.
2. Ár és fizetési feltételek
2.1. A Termékek ára az, amely a Termék megrendelésének idején a www.panda-online.hu oldalon hatályos, és a visszagazoláson szerepel, hacsak a felek nem állapodtak meg kifejezetten másként.
2.2. A TELNETWORK fenntartja a jogot bármilyen árengedmény visszavonására és/vagy bármely Termékár módosítására a weboldalon a megrendelés elfogadása előtt bármikor. Az árengedmény igénybevételéhez szükséges iratokat a TELNETWORK-nek a megrendeléshez csatolva, faxon vagy e-mailen el kell juttatni, ennek hiányában díjkedvezmény nem vehető igénybe. Jelen Szerződési Feltételek hatályba lépésénél az alábbi kedvezmények vehetők igénybe:
Magánszemélyeknek biztosított állandó kedvezmények
A Panda Security Global Protection 2016 5 licenc csomag árából 50% kedvezményt nyújtunk a következő feltételek mellett:

  • a licenc leendő tulajdonosa:
    • aktív tanulói/hallgatói jogviszonnyal rendelkezik vagy
    • pedagógus
  • a fenti jogviszonyok fennállásáról igazolást tud bemutatni, mely lehet:
    • diákkedvezmény esetén:
      • a diákigazolvány előlapjának és hátoldalának másolata vagy
      • tanulói/hallgatói jogviszony igazolás vagy
      • az igazolvány folyamatban lévő kiállításáról szóló érvényes igazolás
    • pedagógus-kedvezmény esetén:
      • a pedagógusigazolvány mindkét oldalának másolata vagy
      • az igazolvány folyamatban lévő kiállításáról szóló érvényes igazolás
      • munkáltató igazolás (abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a munkakör is fel van tüntetve)

A kedvezmény igazolásához szükséges dokumentumokat megrendeléskor csatolhatja, vagy utólag e-mailben (info@telnetwork.hu) illetve faxon (+36-1-273-0395) juttathatja el hozzánk. A kedvezményes licencet a jogosultság ellenőrzését követően állítjuk ki.
Magánszemélyeknek szóló időszakos kedvezményeinket a www.panda-online.hu oldalon tesszük közzé.
Figyelem! Kedvezmény igénybevétele esetén a licencet és a számlát kizárólag a jogosult magánszemély nevére áll módunkban kiállítani.
Egy felhasználó a mindekori  kedvezmények közül egyszerre csak egyet vehet igénybe, azaz a kedvezmények egymással nem vonhatók össze.
Nonprofit szervezetek illetve közigazgatási intézmények kedvezményei
Nonprofit kedvezmény:
Amennyiben egy szervezet nonprofit formában működik akkor egyes vállalati termékek listaárából 10-20% kedvezményt vehet igénybe. Ebbe a kategóriába tartoznak a nonprofit tevékenységet végző állami vagy önkormányzati fenntartású intézmények is. A jogosultság érvényességének megállapításához és a kedvezmény mértékéhez kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat.
Kedvezmény közigazgatási szervezetek számára:
Közigazgatási intézmények számára 10-20% kedvezményt biztosítunk az Panda Security vállalati termékeinek árából.
2.3. A Termék vételárának megfizetése csak a weboldalon megadott fizetési lehetőségek valamelyikének használatával történhet. A termék vételára a honlapunkon és a megrendelés visszaigazoláson is szerepel, ezen túlmenően Önt más költség nem terheli. A fizetési határidő a számla kiállításától számított 10. munkanap. Amennyiben Ön elmulasztja valamely esedékes összeg kiegyenlítését, a TELNETWORK értesítéssel jogosult minden számlázott, kifizetetlen összeget behajtani peres vagy peren kívüli úton.
2.4. Ön nem jogosult a TELNETWORK felé fennálló követelését beszámítás vagy viszontkereset útján érvényesíteni a TELNETWORK részére fizetendő semmilyen összegből a TELNETWORK írásos hozzájárulása nélkül.
2.5. Kerekítési szabályok: kérjük, hogy számlánk pénzügyi rendezése során törekedjen a pontos összegű átutalásra. A pénzügyileg pontatlanul rendezett számlákon mutatkozó különbözetek kezelése – tekintettel a rendkívül magas banki tranzakciós költségekre - a következő: a túlfizetésből adódó differenciát 1.000 Ft alatt kerekítési különbözetként kezeljük, 1.000 Ft fölött pedig a tranzakciós költség mindenkori összegével csökkentve visszautaljuk.
A pénzügyileg tartozást mutató számlaegyenlegeken kerekítésre nincs módunk, a teljes összeg pénzügyi kiegyenlítéséig a számlát kifizetetlennek tekintjük.
3. Megrendelés visszavonása, elállás, panaszkezelés
3.1. Amennyiben Ön és a TELNETWORK nem állapodtak meg másként, a TELNETWORK teljesíti a szerződést, vagyis a megrendelt termékhez kapcsolódó licenckódot elküldi Önnek, a terméket használhatóvá teszi az Ön által meghatározott időre.
A szerződéstől Ön jogosult indokolás nélkül elállni a megrendelés teljesítésétől számított 14 napon belül.
Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött (azaz az elektronikus licenc kiküldésre került), Ön jogosult a licenc kiküldésétől számított 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán, a 1032 Budapest, Zápor utca 53. szám alá, vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre: info@telnetwork.hu.
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza a TELNETWORK Kft-hez.)
„Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Bankszámlaszámom, ahova a teljesített vételár visszafizetését kérem:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt”
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
3.2. Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, vagyis az Ön által megfizetett árat. A visszatérítés megkönnyítése érdekében az elállás bejelentésével egyidejűleg kérjük, adja meg bankszámla számát. Csekkes, készpénzes, vagy közvetlen banki befizetés esetén a visszatérítés csak ilyen módon lehetséges.
3.3. Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén a TELNETWORK jogosult kiszámlázni a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
3.4. Elállás, vagy felmondás esetén az elküldött licenc kódjait érvénytelenítjük, a kiállított számlát pedig helyesbítjük. Amennyiben már kiegyenlítette a számla összegét, úgy haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk Önnek a termék vételárát. A megrendelés lemondásakor kérjük megadni azt a bankszámlaszámot, melyre visszautalhatjuk Önnek a termék vételárát.
3.5 Panaszkezelés
A szoftver telepítésével, működésével, ill. árakkal, vásárlással kapcsolatos kérdéseit a következő módokon teheti fel:

  • E-mailben: info@telnetwork.hu címen (24 órán belül válaszolunk hétvégén is)
  • Telefonon: +36-1-273-0393 telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 9:00-tól 17:00-ig, pénteken 9:00-tól 16:30 óráig)

4. Adatvédelem
4.1. A Termék vásárlása során Öntől az alábbi adatokat kérjük:

  • Név, számlázási és levelezési cím, e-mail cím, kapcsolattartó neve és elérhetősége e-mailben/telefonon
  • Jogi személyek esetén cégnév, székhely, számlázási és levelezési cím, adószám, e-mail cím, kapcsolattartó neve és elérhetősége e-mailben és telefonon

Ezeket az információkat kizárólag arra használjuk fel, hogy a Termék vásárlásáról számlát tudjunk kiállítani, illetve hogy a megrendelés részleteit szükség esetén egyeztetni tudjuk az illetékes Kapcsolattartóval. A számlához szükséges adatokat az Adózás rendjéről szóló törvény rendelkezései szerint tároljuk, azokat harmadik személyeknek nem adjuk ki.
Az e-mail címek bekérése az okból történik, hogy szerződéses kötelezettségünket teljesíteni tudjuk, és a Termékhez kapcsolódó licenc levelet és megrendelés visszaigazolásunkat elküldhessük Önnek.
4.2. A kapcsolatfelvétel menüpont alatt a www.panda-online.hu weboldalon keresztül is kapcsolatba léphet velünk. Kérjük a kapcsolatfelvétel során adja meg a nevét, e-mail címét és telefonszámát a gyors ügyintézés érdekében. Ezeket az adatokat kizárólag az Ön kérdésének megválaszolására használjuk fel, az adatokat a TELNETWORK nem tárolja. Figyelem! Amennyiben a kérdését nem tudjuk megválaszolni, úgy a kérdést és a megadott adatait a Panda Security termékek hivatalos támogatását ellátó P.Antivirus Kft. felé továbbítjuk a kérdés megválaszolása céljából. A kérdésben szereplő technikai jellegű probléma tartalmát adott esetben a Termék fejlesztésénél igénybe veszi a TELNETWORK, azonban az nem köthető Önhöz, személyes adatot ezzel kapcsolatban a TELNETWORK nem kezel.
5. Jogosulatlan termékek és márkavédelem
5.1. Ön nem módosíthatja, csomagolhatja szét vagy bonthatja le a Terméket összetevőkké szétosztás, átruházás, viszonteladás céljára vagy bármilyen egyéb célra. Szigorúan tilos a TELNETWORK egyértelmű, kifejezett engedélye nélkül elválasztania a termékkulcsot a hozzá társított szoftvertől és átruháznia a termékkulcsot harmadik félnek bármilyen célra.
A licenclevélben szereplő kódok nem átruházhatóak harmadik fél részére.
5.2. Az Panda Security biztonságtechnikai szoftverek Magyarországon P.Antivirus Kft.-től vagy szerződéses Viszonteladóinktól szerezhetőek be. Amennyiben Cégünk megalapozott gyanúja szerint a termék beszerzése bármilyen jogosulatlan úton történt, Cégünk nem köteles Önnek technikai terméktámogatás vagy egyéb ügyfélszolgálati támogatás nyújtására vagy az előfizetés folytatásának engedélyezésére.
5.3. A TELNETWORK fenntartja a jogot saját kizárólagos döntése szerint bármilyen jogosulatlan eszközön keresztül megszerzett Termék előfizetésének letiltására.
6. Egyéb fontos információk
6.1. A TELNETWORK garantálja, hogy a Termékeket ésszerű gondossággal és szakértelemmel, elfogadható időn belül, és lényegében a jelen Szerződésben leírtak szerint bocsátja rendelkezésre. TELNETWORK nem tesz semmilyen más ígéretet és nem garantál mást a Termékekkel kapcsolatban.
6.2. Felelősség korlátozása
TELNETWORK kompenzálja Önt bármilyen veszteségért vagy kárért, amelyet elszenvedhet, ha a TELNETWORK nem tudja végrehajtani a TELNETWORK kötelezettségeit a jelen Szerződés keretében megfelelő standardra, vagy megszeg a TELNETWORK-re a törvény által rótt bármilyen kötelességet (beleértve, ha a TELNETWORK saját hanyagsága által halált vagy személyi sérülést okoz), hacsak a mulasztás nem tulajdonítható: (i) az Ön saját hibájának; (ii) a jelen Szerződés TELNETWORK általi teljesítéséhez nem kapcsolódó harmadik félnek; vagy (iii) semmiféle olyan eseménynek, amelyet sem a TELNETWORK, sem annak beszállítói nem láthattak előre vagy előzhettek meg még akkor sem, ha a TELNETWORK vagy ők megfelelően vigyáztak. A TELNETWORK nem felelős azokért a közvetett veszteségekért, amelyek a fő veszteség vagy kár mellékhatásaként történnek, és amelyek Ön által és általunk előre nem láthatóak (mint például a profitveszteség vagy a lehetőség elvesztése), és a TELNETWORK semmilyen esetben sem felelős a vevő bármilyen üzletmenethez kapcsolódó vesztségéért, mint például elveszett adatokért, elveszett nyereségért vagy az üzletmenet megszakadásáért, vagy bármely Ügyfél által használt egyéb gyártó szoftverével kapcsolatos inkompatibilitásért. A TELNETWORK nem zárja ki felelősségét a saját hanyagsága által okozott halálért vagy személyi sérülésért, és nem zár ki semmilyen más felelősséget, amelynek a kizárását a törvény tiltja.
6.3. Kellékszavatosság
Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint:

  • a.) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
  • b.) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
6.4. Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a TELNETWORK hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Ptk. szabályait egy bekezdéssel korábban ismertettük.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a TELNETWORK-tal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a TELNETWORK nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.5. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az kellékszavatossági jogokat vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania
6.6. A tulajdonjogot a TELNETWORK megtartja a Termékek és/vagy az Oldal és a Termékekhez társuló vagy azokkal megjelenő minden kereskedelmi név, védjegy, szolgáltatási jel minden tulajdonjogát és egyéb szellemi tulajdonjogokat. Ön nem távolítja el, teszi olvashatatlanná vagy rejti el a TELNETWORK-nek  a Termékeken levő, azokban tartalmazott, vagy azokhoz társuló egyetlen szerzői jogi vagy védjegy figyelmeztetését és/vagy jelmagyarázatát vagy egyéb tulajdonjogi figyelmeztetését sem.
6.7. Vis Maior
A TELNETWORK nem felelős a teljesítés meghiúsulásáért olyan előre nem látható körülmények vagy okok következtében, amelyek túl vannak a TELNETWORK ésszerű irányításán, beleértve a felsőbb hatalom tetteit, háborút, lázadást, embargókat, polgári vagy katonai hatóságok tetteit, tüzet, áradásokat, baleseteket, sztrájkokat, munkáselbocsátásokat, vagy szállítási, létesítmény-, üzemanyag-, energia-, munkaerő- vagy anyaghiányokat, de nem csak azokra korlátozódva. Bármely ilyen késés esetén a TELNETWORK mentesíthető a teljesítéstől addig a mértékig, ameddig késik vagy akadályoztatva van ilyen ok miatt.
7. Felügyeleti szervek elérhetőségei
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1052 Budapest, Városháza u. 7.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf. 20.
Telefon: 06 (1) 459 4800
Honlap: www.nfh.hu
valamint az illetékes Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége
Gazdasági Versenyhivatal
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány u. 5.
Telefon: 06 (1) 472 8900
Honlap: www.gvh.hu
8. Záró rendelkezések
Az itt nem szabályozott kérdésekben a Ptk., a 45/2014. (II.26.) Korm.rendelet, továbbá Az elektronikus kereskedelem szabályairól a 2001. évi CVIII. Törvény, és a Fogyasztóvédelmi törvény.